Treniņi sporta klubā – kas jāielāgo?

Fiziskās aktivitātes ir veids, kā saglabāt veselību un uzturēt sevi formā. Un tāpēc arī ir tik svarīgi veltīt laiku fiziskām aktivitātēm. Regulāri treniņi uzlabo imunitāti, izskatu un veselību: ir pierādīts, ka treniņi aizkavē paaugstināta asinsspiediena rašanos, mazina stresu, uzlabo vielmaiņu, sekmē pretnovecošanās procesus, paildzina dzīvi Un protams – regulāri treniņi vairo spēku un ceļ pašapziņu.

Regulāri treniņi var izmainīt Tavu dzīvi – cilvēks ir radīts kustībai, tāpēc treniņi liek justies labāk, uzlabo veselību , nervu sistēmas darbību un sniedz neskaitāmus citus labumus. Tādēļ, ja ir laiks kaut ko mainīt savā dzīvesveidā, atbilstoši treniņi katrā ziņā būs labs veids, kā sākt.

Cilvēkiem ir būtiski atzīt fizisko aktivitāšu nepieciešamību ikdienā un pieradināt gan sevi, gan mazos ķiparus pie sportiska dzīvesveida – regulāri treniņi liek justies labāk un palīdz tikt veiksmīgāk galā ar dzīves izaicinājumiem. Treniņi dod gan prieku, gan uzlabo pašsajūtu. Treniņi arī veicina citu veselīgu izvēļu izdarīšanu – piemēram, sportisks cilvēks krietni retāk smēķē, lieto grādīgos dzērienus un citas veselībai kaitīgas vielas. Tāpat arī fiziski aktīvi cilvēki parasti lieto veselīgāku uzturu, ir mierīgāki un ar dzīvi daudz apmierinātāki. Tāpēc – ja gribi manāmi uzlabot vai mainīt dzīvi

Treniņi mēdz būt dažādi. No sākuma vajadzētu dot priekšroku tādām aktivitātēm, kas neprasa tik lielu piepūli, piemēram, pastaigas, peldēšanu vai riteņbraukšanu. Svarīgi arī, lai treniņi patiktu un tos būtu iespējams savienot ar dzīves ritmu. Liela nozīme , protams, ir arī tam, kādu mērķi plānots panākt. Ja vēlies uzaudzēt muskuļu masu, jāapmeklē kāda svaru zāle vai sporta klubi un jāizmanto trenažieri. Treniņu plānošanā un veikšanā var palīdzēt personīgais treneris, kas izstrādās individuālu treniņu plānu. Šādu iespēju nodrošina sporta klubi, taču personīgais treneris dažreiz pieejams arī individuāli.
Tas, cik bieži treniņi vajadzīgi, arī lielā mērā atkarīgs no tā, ko vēlies sasniegt. Piemēram, ja ir mērķis uzlabot fizisko formu, fiziskām aktivitātēm būtu jāvelta vismaz trīsdesmit minūtes katru dienu. Tomēr tas nenozīmē, ka katru dienu jāapmeklē fitnesa klubi un jāizmanto trenažieri, te noderēs arī aktīva pastaiga, skrējiens vai brauciens ar riteni. Lai panāktu labāku rezultātu un treniņi tik ātri neapniktu, aktivitātes ir ieteicams periodiski dažādot.

Kas raksturo lielisku fitnesa klubu?

Līdz ar aktīva dzīvesveida popularitātes pieaugumu, vairāk parādījušies arī fitnesa klubi. Tas,protams,ir labi, tomēr ikvienam sportot gribētājam rodas jautājums – kuru fitnesa klubu apmeklēt? Tas, kura svaru zāle šķitīs piemērotākā izvēle, atkarīgs no vairākiem faktoriem, piemēram, atrašanās vietas, abonomentu cenām. Nozīme ir arī tam, kādas nodarbības un aprīkojumu šie fitnesa klubi piedāvā. Potenciāli, ka tas nozīmē, ka būs jāapmeklē dažādi sporta klubi, līdz atradīsi īsto.

Vēlies izmantot personīgā trenera pakalpojumus? Uzzini, ko ievērot!

Lai justos un izskatītos lieliski, dažkārt mums vajadzīgi cilvēki – frizieris, masieris, jā, iespējams, arī personīgais treneris. Šie cilvēki gādā par mums, ieguldot savu laiku un prasmes. Taču mūsu labsajūta un sasniegtais lielā mērā atkarīgs no mūsu saprašanās ar šiem cilvēkiem. Tādēļ arī atrast īsto treneri var būt diezgan sarežģīts uzdevums. Īstais personīgais treneris ne vien ir zinošs un pieredzējis – būtiski ir arī tas, kā jūs saprotaties.

Labi treneri savas zināšanas regulāri uzlabo, apmeklējot seminārus un apmācības. Ja zini, ka Tev būs nepieciešami personīgā trenera pakalpojumi, pajautā, lai apmeklētie fitnesa klubi uzrāda arī tur pieejamo treneru sertifikātus. Tāpat, vēloties atrast īsto treneri, pie katra no viņiem ieteicams apmeklēt vismaz pāris nodarbības – viena reize arī var nebūt precīzs rādītājs. Tāpat jāielāgo, ka katrs treneris darbā izmanto savas stratēģijas – vienam kādi noteikti trenažieri šķiet labāki un efektīvāki par citiem, kāds cits uzskata, ka svaru zāle ir paredzēta kārtīgam darbam un neļauj slinkot. Taču arī šeit diez vai trenažieri , kā arī cits aprīkojums būs izšķirošais moments – būtiska ir arī pozitīva attieksme un iedrošinoša atmosfēra treniņa laikā.

Lai arī kāda svaru zāle tiktu apmeklēta un kādi trenažieri izmantoti, būtiskākais, lai treniņi dotu patiesu prieku. Pirms uzsāc trenēšanos, izvērtē, ko sniedz dažādi fitnesa klubi, lai saprastu, kas tieši Tev ir nepieciešams.